Portal de vinificatie si viticultura

În mod special pentru eveniment, Piper-Heidsieck a pregătit o colecție limitată de sticle Magnum

Casa șampaniei franceză a devenit partenerul oficial al Ceremonia de premiere a Academiei pentru a șasea oară.

La cea de-a 92-a ediție a Premiilor Academiei, mulți invitați vor vedea sticla și logo-ul familiar – băutura spumantă a casei de șampanie franceză Piper-Heidsieck, a cărei istorie datează de mai bine de trei secole. Este a șasea oară când această șampanie va fi singura băutură alcoolică ce va fi servită la Teatrul Dolby în cadrul unei ceremonii care va avea loc în noaptea de 9-10 februarie.

În mod special pentru eveniment, Piper-Heidsieck a pregătit o colecție limitată de sticle Magnum, pe care a decis să sărbătorească într-un mod ciudat aniversarea a 100 de ani de la introducerea Prohibiției în Statele Unite.

Piper-Heidsieck a creat o colecție limitată de șampanie în onoarea aniversării a 100 de ani de la Interzicere / Foto: @ Instagram / Piper-Heidsieck

Eticheta de pe sticlele de șampanie brut va fi o copie a etichetei care a fost lipită de Piper-Heidsieck în timpul Prohibiției, potrivit Hollywood Reporter.

După cum a spus Benoit Collard, CEO Piper-Heidsieck într-un comentariu la publicație, contrabandiștii contrabandă șampanie în Statele Unite în anii 1920 și au servit-o în baruri subterane din New York. Ideea șampaniei franceze acasă este să scufundeți oaspeții la ceremonie în atmosfera nebunilor din anii 1920.

Sursă

Experții de la Universitatea Columbia de Mediu au spus că schimbările condițiilor climatice de pe planetă afectează negativ viile.
Experții de la Universitatea Columbia de Mediu au spus că schimbările condițiilor climatice de pe pl ...
Ruinele unui templu antic, care includea o fabrică de bere
In Japonia, angajații unei companii de construcții în timpul lucrărilor de pământ din Kyoto au desco ...
Ministerul Industriei și Comerțului a creat modalități de promovare a vinului de la producătorii locali.
Ministerul Industriei și Comerțului a creat modalități de promovare a vinului de la producătorii loc ...